2016. január 21., csütörtök

Megnőttünk!

Ismét egy olyan munkámat mutatom, ami régebb óta volt tervbe véve. Éppen karácsony előtt jött egy nagyon kedves, visszatérő vásárlómtól egy megrendelés három nagy babára. Olyan igazi, ölelős, puha babát kért a két kislányának, egyet pedig az unokahúgának. Azért örültem meg ennek a felkérésnek, mert ha ez nincs, akkor talán még ma is csak terv lenne. Most viszont, hogy elkészült (és már el is költözött tőlem), látom, merre kell folytatnom. Nagyon sokan érdeklődtetek ugyanis, hogy varrok-e sokkal nagyobb babát is. Egyből rávágtam, hogy nem, mert a kicsiket jobb szeretem készíteni. Azonban őket varrva meginogtam, és hazudnék, ha azt mondanám, nem szeretnék ilyet soha többet. Mert nagyon is szeretnék! Megkedveltem őket. A méretüket, a puhaságukat, az ölelhetőségüket, a tartásukat, és játszani is remekül lehet velük.

Kis eltérés van csak köztük, ez külön kérés volt. Ahogyan az is, hogy az egyik Waldorf jellegű legyen, azaz legyen haja, kék színű pont szeme és -szája legyen, a karja legyen hajlított, a ruhácskája pedig levehető. A másik két baba legyen nagyon hasonló, pici eltéréssel, hogy ne keverjék össze a gyerekek. A nadrágjuk és a szoknyájuk nekik is levehető. A három szín - lila, türkiz, rózsaszín - szintén "feladat" volt.

Láthatjátok hát, hogy ennyire konkrét kéréssel is fordulhattok hozzám bátran, mert biztosan nem fogom azt mondani, hogy csakis saját elképzelésem alapján varrok, hiszen nekem az a legfontosabb - ha már egyszer megtiszteltek azzal, hogy megkértek, készítsek babát -, hogy az nektek 100%-osan tetsző legyen. :) Ez mindannyiunk érdeke, azt hiszem.

A jövőben is fogok varrni ilyen nagy babákat, de más ruhával. Bevallom, nekem túl egyszerű az "outfitjük", no és beindult a fantáziám. Pöttyös, csíkos, rókás, virágos, csipkés, fodros, kis kabát, nagy kabát, mini szoknya, térdnadrág, egyberuha, póló, blúz, stb. A lehetőségek tárháza végtelen! :)








Legyen szép a napotok! :)

Szeretettel, Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése