2015. december 26., szombat

Békés, boldog

Bevallom, de talán ti is észrevettétek már, hogy semelyik ünnep alkalmával nem szoktam írni a blogra, sem semmilyen közösségi oldalra. Ennek oka igen egyszerű: rengetegen írnak, posztolnak, és számomra értelmét veszti az egész. Igen, én is sokat ülök a gép előtt, nem tagadom, de ezeken a napokon inkább igyekszem elkerülni, mert szinte émelygek a sok bejegyzés olvastán. És ezt minden rosszalló gondolat nélkül írom.
Ezúttal kivételt teszek, mert sokat köszönhetek nektek, olvasóimnak, megrendelőimnek, vásárlóimnak.
Nektek kívánok nagyon boldog karácsonyt és egy igazán jó, következő évet!
Nekem nagy terveim vannak, igyekszem komolyabban venni a "munkát", a céljaimat jobban szem előtt tartani. De hát ki nem?! :)


Úgy terveztem, hogy ilyen, gyapjúfilcből varrt kis díszek lepik be idén a fánkat, de túl későn álltam neki. Nem szomorkodom, nézem a pozitív oldalát: így van egy egész évem, hogy befejezzem! :) Már van kettő...

Legyen szép a napotok! :)

Szeretettel, Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése