2015. november 26., csütörtök

Napforduló és szalmabábuk

Jó két havi elmaradást igyekszem pótolni most fénysebességet meghazudtoló tempóban. :D Szóval az úgy volt, hogy...

Szeptember 27-én volt a Pálos Napforduló ünnep nálunk, Zsámbékon. Első, igazinak mondható vásáromon vagyok túl, de őszintén meg kell mondanom, nem mentem le hídba az élménytől. Nem volt rossz, de sajnos, nem is volt annyira jó, mint vártam. A gond talán az volt, hogy a frissen elindult Kézművesház tagjaival együtt nem az utcán, hanem a művelődési ház udvarán pakoltunk ki, így nem özönlöttek a népek befelé, hanem kint maradtak más, egyéb árusok portékáit csodálva, és ették a kürtős kalácsot meg a gumicukrot. :) Mi meg sárgultunk az irigységtől... Legalábbis én biztosan. De optimista tudtam maradni, mert hullámokban jöttek az emberek. Volt, hogy egy órán át senki sem jött, azután meg, mintha az oroszokat zúdították volna ránk. Elkelt néhány holmim is, úgyhogy végeredményben pozitív élmény volt, és ennél csakis jobb lehet a következő alkalom!

Erre a napra készültek az óriás szalmabábuk is, szám szerint négy, melyek a Zsámbékra bejövő - vagy ahogy tetszik: Zsámbékról kifutó - utak mellett kerültek elhelyezésre. Igazi csapatmunka volt ez a projekt. Az én részem a textilek beszerzése és a ruházat megtervezése, előkészítése volt. Felöltöztetni már nem nekem kellett, bele is zöldültem volna! :)





Legyen szép a napotok! :)

Szeretettel, Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése