2015. szeptember 15., kedd

Szőrös állatot a fej alá!

Napok óta van egy ötletem. Lefirkantottam magamnak egy cetlire, ahogy amúgy általában szoktam, és bedugtam a varróasztalomon lévő védő izé alá. Mivel az átlátszó, oda szoktam tenni az ilyen cetliket, hogy minden nap lássam, milyen ötletek várnak megvalósításra. Van, ami hetekig, hónapokig sínylődik ott, bár néha nyugtatom magam, hogy csak "érik". :D Nos, ez a maci párna nagyon, de nagyon hamar elkészült, tulajdonképpen rohantam vele, mint az állat, mert iszonyú kíváncsi voltam a végeredményre. A babákkal valószínűleg azért nem vagyok ilyen türelmetlen, mert már sokat varrtam belőlük, és mindig tudom, hogy kb. milyen lesz 3D-ben, ezért nem is annyira izgat. Ez a pihe-puha, szőrös maci viszont annyira elrabolta a szívemet, hogy ebédelni is elfelejtettem. (Na, azért a fekete olajbogyót meg kellett kóstolnom egy kis tihanyi camembert-rel.) Ebből a wellsoft anyagból, amiből a legtöbbször babatakarókat szoktak gyártani, van nekem rózsaszín, ciklámen, lila, kék és kétféle zöld árnyalat is, úgyhogy lesznek tesók! Komolyan mondom, majd' kiugrom a bőrömből, annyira vááárom, hogy varrjam őket!
Elsőként itt a sárga. Most, hogy elkészült, látom, milyen változtatásokat kell eszközölnöm az utánpótláskor. A két fülecske nagyobb lesz, és lejjebb varrom majd őket, illetve az arc is lejjebb kerül, mert így úgy néz ki a lelkem, mint egy díjnyertes boxoló. :)





Kattints IDE, ha szeretnéd megvásárolni ezt a textilképet.

Legyen szép a napotok! :)

Szeretettel, Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése