2015. szeptember 12., szombat

Nem vagyok...

Van úgy, hogy egyszerűen pihennem kell, bármennyire is akarok varrni, elszakad a cérna. Szó szerint (is)! Ilyenkor a rengeteg kézműves ötletem közül megvalósítok egyet. Mert az van a tarsolyban bőven, csak időm nem jut rá elég.
A minap egy régebb óta érlelődő terv öltött 3D "jelmezt". Nem vagyok vallásos, nem hiszek Istenben, mégis szeretem a modern kegytárgyakat, aminek nem tudom az okát. Birsalma fa szeletkékre pillanatragasztóval mázas kerámia négyzeteket ragasztottam föl egyenként, nagyon lassan, nagyon óvatosan. Mert nem akartam úgy járni, mint a Bedeco kakaó reklámjában a kisgyerek, akinek összeragadt a szája. Illetve az csak paródia, de akkor is. A fakorong hátuljára egy pici, de nagyon erős mágnes került. Ennyi. Le is vezettem a feszültséget, míg elszöszmötöltem egy órácskát a hét törpével. :)




Kattints IDE, ha szeretnéd megvásárolni ezt a hűtőmágnest.

Legyen szép a napotok! :)

Szeretettel, Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése