2015. szeptember 15., kedd

Mesebeli álom

Ezt a fantázianevet adtam új textilképemnek. Kisfiúknak és kislányoknak, de nagyobbaknak is ajánlom, sőt még felnőttek otthonában is el tudom képzelni. Ez amolyan kortalan kép. :) Még bőven nincs tél, de én gondolatban már arra készülök. Illetve már nem csak gondolatban...
A kép átmérője 26 cm. Gyapjúfilcből varrtam, a hátulja cikk-cakk mintás kötött textil. A hópelyheket a törtfehér filcből vágtam ki, és hasonló színű kásagyönggyel rögzítettem az alaphoz - egyesével.
Szerettem volna a hóba hímezni egyetlen szót, mondjuk azt, hogy hó vagy tél, de latinul. Végül nem tettem, mert szerintem rajtam kívül nem sokan rajonganak olyan mértékig e kihalt nyelvért, mint én, meg amúgy sem hangzana jól. Már nem is emlékszem a szótárból kikeresett szavakra, talán nix. Maradt tehát üresen.
A fotók zöme este készült mesterséges világítás mellett, ezért nem túl élethűek a színek, de ahol a fügebokrot látjátok, az jó.

 a sablon elkészítése papírból

 a darabok kivágása a filcből, tűzés, varrás

a munkadarab hátuljának ellenőrzése 

a minőség-ellenőrzést szurkolótáborom egyik lelkes tagja végzi :)

kismillió hópehely kivágása, ősz hajszálak növesztése :)

a hópelyhek rögzítése kásagyönggyel az alaphoz

a hátulja és a bélés összevarrása után kifordítás, levasalás

a matrica-logo felragasztása 

Kattints IDE, ha szeretnéd megvásárolni ezt a textilképet.

Legyen szép a napotok! :)

Szeretettel, Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése