2015. szeptember 18., péntek

Kézművesház Zsámbékon

Volt egy ötlet (nem az enyém, bár az igény nagyon régóta megvolt bennem), miszerint legyen kézművesház Zsámbékon. Hát lett! A Zsámbéki-medencében élő alkotók közül sokan egy csoportba kerültek, egy egyesület formájában. Még nagyon fiatal a dolog, olyannyira, hogy hivatalosan még be sem mutatkoztunk.
Erre ad alkalmat a X. Pálos Napforduló Zsámbékon. A Művelődési Ház udvarában lesznek az alkotók, itt találkozhatnak velük és munkáikkal az érdeklődők. A tervek szerint lehet majd vásárolni kézműves portékákat, illetve néhány asztalnál beleshetünk az alkotás folyamatába is.
Én emiatt is nagyon izgulok, mert ugyan már voltam egyszer vásározni, ha jól emlékszem, 2004-ben a székesfehérvári Kacor Fesztiválon, de azt valamiért nem éreztem "igazinak", de nem a rendezvény színvonala miatt, mert az kitűnő volt, hanem magam miatt. No, de ez már igazibb lesz. :)
Gyertek, ha tudtok, lesz sok szép holmi, jó hangulat, eszem-iszom, dínom-dánom meg ilyesmi. Gondolom. Mintha én olyan otthon lennék ebben a témában...:D
A FB-on szenteltem neki egy oldalt.
A Kézművesház lényege, hogy van egy kis lakás, ahol két szoba van. Az egyik amolyan bemutatótér lenne, ahol meg is lehetne vásárolni a szebbnél szebb kézműves alkotásokat, a másik pedig különböző kézműves foglalkozások, tanfolyamok helyszíne lenne. Ez is még csak érik, de szépen alakul.
 


Legyen szép a napotok! :)

Szeretettel, Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése