2015. szeptember 8., kedd

Kesztyűbe dudálni

Lassan egy éves lesz Steffi Strauss! Emlékeztek még rá? Ő egy strucc kislány, aki segít a németórákon szomszédomnak, Áginak, aki nyelvtanár a helyi áltisiben. Megkért, hogy készítsek egy kesztyűbábot is. Ma reggel megszületett a második Steffi! :) Később pedig lesznek ujjbábok is...

Ennél a kesztyűbábnál az volt a nehézség, hogy miután kész lett, fölhúztam a kezemre (persze az elkészítése közben többször is próbálgatni kellett), és a nyaka, sajnos, túl puhának bizonyult, nem volt tartása, a struccocska feje pedig lekonyult, mintha szomorú lenne. Legalább fél órát töltöttem annak kigondolásával, hogyan lehetne ezt a problémát megoldni. Beletettem WC gurigát, vastag papírcsövet, egy műanyag flakon lecsavarható tetejét, sőt, még a parfümös üvegem tetejét is beleoperáltam valahogy, de egyik sem volt megfelelő méretű. Végül eszembe jutott, hogy viszonylag könnyen tudok készíteni a nyakába egy erős papírhengert. Celluxragasztóval bevontam, hogy tartósabb legyen. Beledugtam az állatkába, és pár öltéssel hozzávarrtam az anyaghoz. Csak azért írom ilyen részletesen, mert megszenvedtem vele... :D

No, de, hogy ne unatkozzatok, íme a képek! Készítettem Áginak meglepibe egy német zászlót is, mert miért ne?! :)





Legyen szép a napotok! :)

Szeretettel, Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése