2015. szeptember 6., vasárnap

Evolúció

Több hónapja már, hogy megvarrtam az első nagyobb méretű babámat. Ez másmilyen, mint a többi, sokkal kidolgozottabb, sokkal részletgazdagabb, ebből adódóan sokkal jobban variálható is, mint mondjuk azok a babák, amelyeknek nem készítek külön ruhát. A legeslegelsőt Peti lenyúlta, és elnevezte Alíznak. Drapp nadrágja, piros szívecskés fehér kabátkája van, a fején pedig egy piros manósapka. Nagyon cuki lett, de csuklik-nyaklik, ezért tovább agyaltam, hogyan lehetne erősebb, "izmosabb". Másodikként született az ifjú varázsló, ő már strapabíróbb, de itt még nem indult be igazán a fantáziám.

Kattints IDE, ha szeretnéd megvásárolni ezt a babát. 

Ezután támadt egy ötletem. Egy olyan kislány baba, aminek a szoknyája már levehető, annak ellenére, hogy nem szeretek öltöztetős babákat varrni. Tulajdonképpen ez sem az, csak a szoknyája mobil. :) Egy nyereményjáték keretében februárban lehetett érte versenyezni. A szerencsés nyertes épp egy nagyon kedves, zsámbéki lakos lett, így postáznom sem kellett a babát.


Őt követte, ha jól emlékszem, két téli baba. Fülvédőt adtam nekik, és trendi ruhácskát. Szinte azonnal gazdára találtak, így sajnos, nem sokáig gyönyörködhettem bennük, de lesznek hasonlók, ha lehull a hó. :)



Annyira szerettem őket készíteni, hogy aztán négy öltözéket terveztem, egyszerre is varrtam őket. Volt nagy kavarodás, emlékszem! A legeslegkedvencebb a bordó-mustársárga baba. Valahogy tökéletesnek érzem. És nem szokásom ugyanolyat varrni - legalábbis önszántamból nem -, őt mégis el kellene készítenem még egyszer, mert annyira, de annyira...!

Kattints IDE, ha szeretnéd megvásárolni ezt a babát.

 Kattints IDE, ha szeretnéd megvásárolni ezt a babát.


Ő a nagy szerelem! :)

Közben elkezdtek rügyezni a fák, kitavaszodott, és jött a nyuszi. Nálam is ragadt... Lesznek még nyúl úrfik és nyúl hölgyikék, csak néha mindent egyszerre akarok, és olyankor megakadok.

Kattints IDE, ha szeretnéd megvásárolni ezt a babát.

Régebben sok hajas babát varrtam, de nem fonal hajuk volt, hanem kenderkóc. Nagyon szerettem őket, sajnos, nem tudom, hol vannak a róluk készült fotók, de ha előkerül a gépemen, megmutatom őket! Tovább haladtam a megkezdett útvonalon, és a következő baba ruhája is bonyolultabb lett, illetve kenderkóc hajjal próbálkoztam ezen a méretű fejecskén. És tőlem elég távol áll, de akkor romantikus hangulatban voltam, ezért álmodtam meg ezt a ruhát.


Nyár elején megrendelésre készült egy kislány születésnapjára ez a kék baba, és ez már kiforrott, ami a stílust illeti. Imádtam készíteni, ezúton is még egyszer köszönöm a bizalmat!


Nem sokkal később, szintén egy pici lánykának készült megrendelésre egy baba, ezúttal lilában.  A két gombóc a sapkáján egy-egy lágy hangú csörgőt rejt.


Két héten belül kezdhettem is egy majdnem ugyanilyet, mert annyira megtetszett valakinek a színvilága, hogy pont ugyanilyet kért, mellé egy Hóchócot is, és mivel épp akció volt nálam, így került még egy kis csíkos marokbaba is a csomagba. Kis eltérés mégis van a lila babánál, szerintem észreveszitek. ;)


Ezen a ponton tart nagy babáim egyedfejlődése, illetve már készül két újabb. Egy, még nyári, és egy, már őszi. :)

Ha bármilyen elképzelésetek van azzal kapcsolatban, hogy hasonló babákat szeretnétek, keressetek meg bátran, szeretem, ha van konkrét elképzelése a megrendelőnek.

Legyen szép a napotok! :)

Szeretettel, Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése