2015. szeptember 15., kedd

Egyet nyárra, egyet őszre

Elkészült az a két baba is, amit a FB oldalamon már mutattam. Az őszi baba terve már hónapokkal ezelőtt ott volt a fejemben, az anyagok kikészítve, csak épp mindig "mást kellett csinálni". A nyári baba pedig úgy született, hogy egy általam újonnan felfedezett textilboltból csodás anyagokat rendeltem, és ki kellett próbálnom. Annyira jó volt velük dolgozni, hogy csuda! Hamar kész is lettek. Ha jó az alapanyag, a végeredmény is szép lesz.
Először úgy gondoltam, a nyári baba is sapkát vagy valami fejkendőt kap, mert nem igazán szeretek hajat gyártani. Macerás. Aztán, gondoltam, van egy szuper aranyos árnyalatú fonalam, ha sok idő is, mégis: most ennek a babának ilyen lesz a fején. Miközben készült, tekercseltem a fonalat egy kartonra, utána varrtam, ragasztottam, nyírtam, arra gondoltam, nem is olyan sok idő, és megéri a látványért, mert nagyon mutatós lett! A kisgyerekek pedig talán jobban kedvelik a hajas babákat, mint a kicsit szigorúbb sapkásakat. Úgyhogy mégis csak lesznek hajasak is a repertoárban!
Amikor elhatározok valamit, mindig nagyon várom a folytatást. Tudom, ez most úgy hangzik, mintha nem én alkotnám. Nos, egy alkotó a saját tervei megvalósítását is nagyon szokta várni, higgyétek el! A végeredményt a legjobban!
No, mutatom a képeket!











Legyen szép a napotok! :)

Szeretettel, Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése