2015. július 16., csütörtök

Félből egész

Még tavasszal találtam elfekvőben hat babatestet. Pőrén feküdtek szegények egy dobozban, nem csodálom, hogy megfeledkeztem róluk. Kettőt jobban felöltöztettem, ők inkább őszi hangulatúak, négyet pedig nyáriasra vettem. Vagány kendőt viselnek és nyári ruhát. Szeretem a színeiket, mintáikat, csuda divatosak.

Érdekes amúgy, hogy először nem akartam ezt a hat babát befejezni, pontosabban ruhát varrni nekik, mert egy év alatt is annyit fejlődtem, hogy észrevettem azokat a jelentéktelennek tűnő dolgokat rajtuk, ami mást nem hiszem, hogy zavarna, nekem viszont felkeltette a figyelmemet. Pl., hogy egy babaarcon a két csillagszem lehetne távolabb, a kendője följebb a homlokán stb. Az emberek változnak, így természetesen nekem is más az ízlésem ennyi hónap elteltével. Formálódnak, alakulnak velem együtt a babáim is.

 Kattints IDE, ha szeretnéd megvásárolni ezt a babát.

 Kattints IDE, ha szeretnéd megvásárolni ezt a babát.

Kattints IDE, ha szeretnéd megvásárolni ezt a babát.

 Kattints IDE, ha szeretnéd megvásárolni ezt a babát.

 Kattints IDE, ha szeretnéd megvásárolni ezt a babát.

Kattints IDE, ha szeretnéd megvásárolni ezt a babát.

Legyen szép a napotok! :)

Szeretettel, Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése