2015. július 16., csütörtök

Az én babámnak...

Peti már rég nem baba a maga 5 és fél évével, ennek ellenére a mai napig babámnak szólítjuk sokszor. Szerintem észre sem veszi... :) Látva, mennyi sok, szép játék kerül ki a kezeim közül, ő is kért egyet.
Tulajdonképpen félig én terveztem, mert egy szórólap terv elvetésekor kidobandó papíron látta meg Peti a leendő babáját. Kérte, adjam neki. Kiszínezte, kivágta, és azt mondta, pont ilyet varrjak neki. Mivel ilyen kacifántos színű plüssöm nincs, kiegyeztünk egy szivárvány színű, csíkos gallérban. A sapka bojtjában csörgő van. A babát elnevezte Mirabellának a Traff Park című mese egyik szereplője után. Azt hittem, "megfeledkezik" majd az újdonsült játékról, de mindennap szeretgeti, és ezt már meg is puszilhatja! :)
 






Legyen szép a napotok! :)

Szeretettel, Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése