2015. január 24., szombat

Pinterest

Hogy miért nem jutott eddig eszembe az, hogy a babáimat feltöltöm a Pinterestre?! Fogalmam sincs. Nem vagyok egy modern gondolkodású ember, de szeretem az újításokat. Mivel azonban nem vagyok a technika ördöge sem, eltartott egy kis ideig, mire rájöttem a dolgok menetére. Na, nem olyan bonyolult, mint hittem, sőt! Így hát megpróbálom kilőni a távolabbi éterbe is a babáimat. Csak a nagy száguldásban nehogy elégjen a ruhájuk! :) Terveim szerint folyamatosan töltögetem a táblát, ahogyan készülnek majd az újabb babák. Egyelőre a meglévőeket lehet nézegetni.

Itt találjátok őket: Pinterest

Nem titok, hogy kampányszerűen rohamozom meg egyik kedvenc oldalamat. Nagyon inspirál a rengeteg szép fotó, de olykor besokallok, és elkezd rugózni a szemem... Gondolom, többeknek ismerős ez a helyzet. :) Amikor kis kihagyás után újra gyönyörködni szeretnék, akkor viszont annyira jó újra szemlélődni, bámészkodni! Mint most, a napokban.

Legyen szép a napotok!

Szeretettel, Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése