2014. október 16., csütörtök

Repülős textilkép


Üdvözöllek Benneteket!

A napokban nézegettem a Vivre oldalát. Nagyon megtetszett egy gyerekszobába való szőnyeg, és gondoltam egyet... Szinte abban a percben beültem a "kuckómba", és nekiláttam elkészíteni a sablonját. Egy-kettőre kész is voltam vele, és még aznap este kiszabtam a részeket. Másnap összeállítottam, megvarrtam, harmadnap elvégeztem az utolsó simításokat, lefotóztam. Még sosem varrtam hasonlót, és most elégedett vagyok, mert úgy érzem, nagyon cuki lett. Nem szoktam dicsérni a saját munkámat, de ezt most muszáj volt. :)

Az első sablonok nem lettek az igaziak, ezért azokat Peti megkapta. Örömmel vágott, színezett, ragasztott mellettem, amíg én a végleges mintát készítettem. Munkájának eredményét az utolsó képen láthatjátok. Még a nevét is ráírta. Szerintem nagyon ügyes!

Ha tetszik ez a textilkép, itt tudod megvásárolni: repcsis kép.







Peti munkája:


És, hogy lássátok, melyik a szóban forgó szőnyeg: 


Köszönöm, hogy ismét velem tartottatok, szeretettel várlak Benneteket a következő alkalommal is.

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése