2014. október 1., szerda

Gyöngyökkel



Üdvözöllek Benneteket!

Ma egy olyan babát mutatok, ami bizonyos szempontból újnak mondható. 
Másod-unokatestvérem kért a kislányának egy olyan babát, amilyet kisorsoltam a 100. FB oldalkedvelő után. A kérés az volt, hogy legyen benne lila, mert az Lilla nagy kedvence, egyébként szabad kezet kaptam, ez megtisztelő. :) Ebbe is tettem csörgőt.

Amikor elkészültem vele, valahogy nem éreztem elég csajosnak, és akkor hirtelen eszembe jutott, mi lenne, ha gyöngyökkel díszíteném. Elővettem a gyöngyös dobozomat, és rögtön találtam is a babához illőt. A pocakjára, a nagy gomb köré varrtam föl. Nem lett túlzás, stílusban is illik, és, azt hiszem, elértem azt a hatást, amit szerettem volna. Azt a kis pluszt. Mert Lilla igazán csajos egy kiscsaj! :)

No, de kíváncsi vagyok a véleményetekre. Szerintetek milyen? Legyenek hasonló babák? Nekem, bevallom, ez most annyira tetszik, hogy tennék a sapkája köré is vagy a sapka bojtja köré. Persze, nem egyszerre, az már giccses volna. Szóval?






Köszönöm, hogy ismét velem tartottatok, szeretettel várlak Benneteket a következő alkalommal is.

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése