2014. szeptember 26., péntek

Steffi

Üdvözöllek Benneteket!

Szomszédom kérésére varrtam ezt a nem kicsi struccot. De miért pont strucc? - kérdeztem tőle. Azt mondta, rajzolgatott egy előtte fekvő papírlapra, gondolkodott, mi is legyen az a bizonyos kabala figura. Egyszer csak ez a cuki strucc kanyarodott ki a keze alól. 

Eredetileg kézbábnak készült, csak valahogy félreértettem a dolgot, így aztán a mérete is kisebbre sikerült, és pár apró dolog is van még, amin javítanom kell. Úgyhogy abban egyeztünk meg, hogy ez lesz a kabala, és idővel készítek egy óriási kézbábot is, aminek a csőrében lesz Ági keze, így majd tud beszélni is vele. :) Nem könnyű feladat, de szeretem az ilyesfajta kihívásokat.

És hogy miért kell a strucc? Mert van egy szuper oldal, a Kinderspiel, ahol Ági ötleteket, tanácsokat ad a német nyelv oktatásához. Mivel ő német tanár. :) Szerintem nem csak nyelvoktatásra használható, tehát mindenképp érdemes olvasgatni. Itt is megtaláljátok: Kinderspiel






Köszönöm, hogy ismét velem tartottatok, szeretettel várlak Benneteket a következő alkalommal is.

Zsófi

2 megjegyzés: