2014. szeptember 26., péntek

"Mint minden fiú..."

Üdvözöllek Benneteket!

Sokat töprengtem azon, mi illik ehhez a meghatározó textilhez. A padlizsán lila jól kiegészíthető bizonyos színekkel, de így, hogy arany csillagok vannak rajta, nem, hogy megnehezítette a dolgom, hanem szó szerint hetekig tartó gondolkodásra késztetett. Ez persze leginkább azért lehet, mert nem vagyok valami engedékeny típus, mereven ragaszkodom egyes szabályokhoz, még, ha azokat csupán magamnak állítom is föl. Így volt ez most is. Többször kérdeztem magamtól, hogy miért ne párosíthatnám ezt a szerintem karácsonyi hangulatú anyagot bármely színnel, hiszen egy gyerekjátékról van szó... Aztán mégis csak győzött a rendkövető énem, és nagy nehezen, de rászántam magam arra, hogy ezt a pávakék plüsst tegyem mellé. Végeredményben így már nem karácsonyi, sokkal inkább varázslós a hangulata, noha csak egy manó. A lényeg, hogy vagy beleszeretsz, vagy nem, ő akkor is egy varázsló. Punktum.

Eszembe jutott kedvenc íróm egyik novellája, hadd idézzek belőle:

"Mint minden fiú, én is szerettem és irigyeltem néhány szakmát: a vadászét, a tutajosét, a fuvarosét, a kötéltáncosét és az északi sarkkutatóét. Ám legbensőbb ösztöneim parancsolatára leginkább varázsló szerettem volna lenni." /Hermann Hesse: A varázsló gyermekkora/

Nos, ez a fiú is, azt hiszem, leginkább varázsló szeretett volna lenni. :)
 
Ha tetszik  ez a baba, itt tudod megvásárolni: varázsló.






Köszönöm, hogy ismét velem tartottatok, szeretettel várlak Benneteket a következő alkalommal is.

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése