2013. július 3., szerda

Viszlát, overall!

Kinyitottam a pólóanyagokkal teletömött dobozomat. Végre újabb tervek megvalósítására is lesz időm a napokban: az overallos babáimnak búcsút intek, mivel nem igazán tudom őket variálni. Köztudott, hogy ez a ruhadarab egy részes, így maximum annyit tudok rajta változtatni, hogy a bal- és a jobb felét különböző textilekből varrom. Ez viszont nem tetszik, így áttérek a kétrészes ruhához: fölsőrész, hozzá nadrág vagy szoknya. Első körben a nadrágos megoldással próbálkozom. A képen látható sokféle interlock (póló-) anyag többségét használtruha boltokból szereztem be. Szeretem ezt az anyagtípust, könnyű vele dolgozni, jó az esése, és számtalan színben és mintában előfordul. Méteráru boltban hiába is keresnék ilyeneket, és a legszebb az egészben az, hogy csak kevéske kell belőlük, és talán sosem találok még egy ugyanolyat... Ettől vélik nagyon izgalmassá számomra a babaruha alapanyag vadászat! Két-három babára való ruha összeállítást már el is végeztem, most itt pihennek az asztalomon, később mutatom az eredményt is. Kb. 20 cm magas babák ruhája készül belőlük, amolyan igazi, szeretni való játékbabáké.

 

4 megjegyzés:

  1. Hűűű, ez a doboz igazán irigylésre méltó. Kíváncsi vagyok mik születnek belőle. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Mici! Több év termése, és sok már el is fogyott belőle...

      Törlés
  2. Én is nagyon szeretem az interlock anyagokat, kár hogy a méteráru boltokban nem kaphatóak igazán szépek :( De gratula a gyűjteményedhez, nagyon tetszenek! Kíváncsi vagyok az új babákra is :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, Emese! A boltokban szerintem nagyon ritka az igazán mutatós és jó minőségű interlock anyag...

    VálaszTörlés