2013. július 2., kedd

Új időszámítás

Kedves blogkövetőim, érdeklődők, erre járók!

Ahogy a címben is írtam, új időszámítás következik a blogom életében. Először az jutott eszembe, hogy törlök mindent, hogy szó szerint tiszta lappal folytathassam. Ezt az ötletet azonban hamar el is vetettem, mert mégiscsak jó dolog, amikor látni lehet, honnan indultam... Mivel valahogy mindenképp jelölni szeretném az új napok kezdetét, leginkább egy feltűnő, vastag, piros vonalat húznék az eddigi bejegyzések fölé. Az viszont milyen lenne már?! :) Így marad az a lehetőség, hogy pusztán a címben fejezem ki eme változást.

Ne gondoljatok nagy dologra! A különbözőség egyelőre nem túl látványos. Csupán arról van szó, hogy megpróbálok kicsit összeszedettebb, egységesebb képet mutatni a babákról. Törekszem arra, hogy felismerhetőek legyenek az alkotásaim, természetesen akkor is, ha nem látjátok a babák hátán a "puer et puella" matricát.

Legelőször magamban kellett rendet raknom: mit is akarok, hogyan akarom, mennyire akarom, meddig akarom, miért akarom... Odáig jutottam, hogy AKAROM! A varrás éltet, levegőhöz juttat, kikapcsol, felpezsdít. Miután, ha nem is maradéktalanul, de a kérdések többségét megválaszoltam magamnak, nekiestem a varrósarkomnak. Ez a szobasarok jó ideig más kreatív tevékenységeim színhelye is volt, mára igyekeztem - többé-kevésbé - száműzni ezeket, és csak a babavarrásra koncentrálni. Ez abban nyilvánult meg leginkább, hogy az utóbbi hetekben lázasan takarítottam, lomoltam, és rendet raktam. Az eredmény önmagáért beszél: belépek a szentélyembe, és egyszerűen imádom! :) A sok fölösleges holmitól szinte már nem láttam, de az biztos, hogy most rengeteg helyem lett az alkotásra. Ez nagyon jó érzés!

Visszatért az alkotókedvem is, inspirálóan hat rám ez a nagy rendezettség és átláthatóság. Tulajdonképpen nem volt nehéz elérni ezt a szintet, mert már megvan a célom, és minden, ami ezt akadályozza, egyenesen a kukába került. Szó szerint! :)

Szép napot kívánok nektek!

Zsófi

És hogy mégis jelöljem:

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

3 megjegyzés:

  1. Ezek szerint jól vagy(tok)! Remélem ez a nagy változás csupa pozitív eredményt hoz. Írj nekem! Szívesen hallanék többet felőletek! Puszi

    VálaszTörlés
  2. A változás mindig jó, és igazad van, kár lenne eltörölni a "múltat", hiszen az is te vagy, még ha most más utat is kívánsz. Bármennyire is szereti az ember amit csinál, sokszor eljön az a pont, amikor kicsit belefásul, és kell egy kis frissítés. Sok örömöt, és sikert az új úton. Nagyon izgatottan várom, hogy mi is lesz az.

    VálaszTörlés
  3. Mici, igazán köszönöm. Belefásultam, de nem a varrásba, hanem egészen másba: a jelenlegi munkámba. Szeretnem kellene, de sajnos, nem megy... Mindegy, ezt itt nem fejteném ki. Évek óta érlelődik bennem a változás, az igény mindig megvolt, már egész kis koromban. 10 éves korom óta pedig tudatosan mindig a kézművesség felé megyek, és tulajdonképpen anélkül, hogy észrevenném, sodor is az élet afelé... Ez a legjobb benne! :D

    VálaszTörlés