2013. július 3., szerda

Sárga csíkok, arany pöttyök

Úgy szoktam, hogy először megvarrok pár babatestet, ami elég egyhangú, azért ezt is szeretem. Azután a félkész babafejet befejezem: plusz egy réteg pamut anyag, hogy ne látszódjanak a cérnavonalak, majd a szemek és a száj hímzése következik, végül rávarrom a fejre a sapkát, végül a majdnem kész (mert a bogyó csak a legvégén jön) fejet rávarrom a kész, csupasz testre.
Az overall helyett kapott tehát két részes ruhát a baba. Az első kis modell sárga csíkosban, arany pöttyösben mutatkozik be. Én bele vagyok szerelmesedve, na de, jól is néznék ki, ha nem így volna... :)


Mutatok egy közeli képet, hogy lássátok, valóban aprólékos munkáról van szó:


Lomtalanításkor talált, tisztára csutakolt, faágakból fabrikált székecskében ül a baba:


Ha elgémberednek a végtagjai, föláll kicsit nyújtózkodni:


Az utolsó képet azért mutatom, mert itt jól látszik, hogy a két, különböző típusú baba feje teljesen egyforma, és ugyanúgy is készülnek, ez esetben pedig még a színük is azonos. A kisebbik baba pár hónapos kisbabáknak való. Pocakjába csörgőszerkezetet varrtam, melynek lágy csengése elaltatja a csecsemőt. Fogzáskor is ideális játékeszköz, mivel a bogyók rágicsálása finoman masszírozza a duzzadt, viszkető ínyt. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése