2013. július 2., kedd

Csörgőbabák

Amikor először jutott eszembe az, hogy egy ilyen pici, méretét tekintve épp a kezembe illő baba sapkájára egy bogyót varrjak, valamiért egyből a három bogyó lehetősége merült föl bennem további díszítési lehetőségként. Aztán rájöttem, miért vonz annyira a három: kis koromban az otthonunk polcán sokszor nézegettem egy népviseletbe öltöztetett matyó babát, annak a fején volt három pompom, talán ez az emlékkép maradt meg bennem.Varrtam is egy- illetve három bogyós babákat (megtaláljátok a korábbi bejegyzések között), de a kettő bogyó ötletét elvetettem, mert nem tudtam vele megbarátkozni. Ha ugyanis a füle helyére varrtam a bogyókat, akkor a Csillagok háborúja Leia hercegnőjére emlékeztetett a baba, ha pedig picit följebb helyeztem, akkor meg úgy nézett ki, mintha állat lenne (majom vagy medve), vagy mintha copfot viselne. Nem varrtam egyetlen kétbogyós babát sem az említett okok miatt, csak próbálgattam... Ez volt kb. egy évvel ezelőtt. Mindezek ellenére amikor a napokban újra eszembe jutott ez a lehetőség, meglepődve tapasztaltam, mennyire tetszik. Alkottam is négy ilyen babát. Ők már szintén az új árukészlet tagjai. Mindegyik pocakjában csörgőszerkezet van.





Együtt így néznek ki:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése