2012. szeptember 10., hétfő

NYEREMÉNYJÁTÉK!

PÁRKERESŐ - játék ♥PUER ET PUELLA♥ babáért

Puer et puella portáján ma nagy szelek jártak, s egészen összekuszálták a frissen mosott, szépen kiteregetett félkész babaruhák darabjait.
Segíts párosítani! Megtalálod, melyik ruhácskához melyik alsó való?
Amíg gondolkodtok, befejezem a három babát, és a helyes tippelők megnyerhetik közülük a szívüknek legkedvesebbet. Az elkészült babákat természetesen megmutatom!

Ehhez nem kell mást tenned, mint:
1. A megfejtést írd ide, kommentben, a kép alá!
2. Minden egyébért nagyon hálás vagyok! :o)
("puer et puella" blog és/vagy a "puer et puella" Facebook oldal követése, a játék megosztása bárhol)

A játék határideje: 
2012. október 31., 18:00 + sorsolás és a nyertes kihirdetése (legkésőbb éjfélig)

Sok szerencsét minden résztvevőnek! :o)

21 megjegyzés:

  1. 1c, 2a, 3b. De szép kis anyagok ezek. :)

    VálaszTörlés
  2. 1 c, 2 a, 3 b - legalábbis szerintem :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Mónika, köszönöm, hogy kitetted a blogodra! :o)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. 1/c 2/a 3/b De a 2-es felsőt a c és d gatyóval is lehet hordani :) így a ruhatár variálható of course :)

    VálaszTörlés
  7. Igen, Szilvi, sokféleképpen lehet... Kinek mi tetszik. :o)

    VálaszTörlés
  8. Hello!
    Szerintem is az 1-c, 2-a, 3-b.
    Nagyon édesek ezek a babaruhák :-)

    VálaszTörlés
  9. Szia Erzsébet! Köszönöm, hogy játszol velem! :o)

    VálaszTörlés
  10. Szia Zsófikám :) Szerintem 1c, 2a, 3b. Puszi :)

    VálaszTörlés
  11. 1c, 2a, 3b
    kíváncsian várom a babákat!

    VálaszTörlés
  12. szia! szerintem: 1-c, 2-a, 3-b,

    VálaszTörlés
  13. 1c
    2a
    3b
    Csak hogy én se maradjak ki belőle.

    VálaszTörlés
  14. Szia! Én is szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Szerintem is 1-c; 2-a; 3-b.

    VálaszTörlés
  15. Szia Zsófi!

    Szerintem:
    1c,
    2a,
    3b.

    Nagyon vidám anyagok! :)

    VálaszTörlés
  16. 1-c
    2-a
    3-b
    Huhh, majdnem lemaradtam :)

    VálaszTörlés