2012. szeptember 18., kedd

A nyereményjátékról (változtatások)

Sajnos, nem sok energiám volt a nyereményjáték babáira, de leginkább időhiány miatt maradtam le. Azt terveztem, hogy mihamarabb láthatjátok majd őket kész állapotukban is. Ez természetesen nem marad el, csak eltolódik. Hibáiból tanul az ember, így én is... Buta voltam, mert nem számoltam azzal, hogy ha nem látható a játék lényege, a megnyerhető babák, akkor nem lesz még annyi jelentkező sem, hogy egy kezemen meg tudjam számlálni. Nem titkolt szándékom, hogy minél többen részt vegyetek a játékban, lehetőséget adva arra, hogy egy (szerintem) nagyon aranyos, szép és igényes kivitelezésű játékbabával gazdagodjatok. Éppen ezért nem csak a játék idejét hosszabbítom meg, hanem a szabályok is rém leegyszerűsödnek. A változtatások itt olvashatóak:


Még a napokban igyekszem megmutatni a babákat!
Akik eddig jelentkeztek, azoknak nagyon hálás vagyok, akik pedig ezután jönnek, azoknak szintén nagyon fogok örülni, és izgatottan várom, ki lesz a szerencsés! :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése