2012. március 9., péntek

Új

Rengeteget agyaltam, mit kezdjek az irdatlan mennyiségű textilemmel, amit a sok év során fölhalmoztam. Ma már csak plüss, wellsoft, termo, interlock, és esetenként műszőrme az, amit a babáim készítésére használok. Szóba jöttek a babatakarók, el is kezdtem szorgalmasan kiszabdosni 15x15 cm-es darabokat. Így terveztem feldolgozni az összes anyagomat, de azt hiszem, ezzel sokkal több munka lenne, mint amennyit adnának érte. Eszembe jutott, hogy készíthetnék konyhai textileket is, tányéralátéteket, asztalterítőket, edény- és poháralátéteket. De bevallom, nem akarom elaprózni a dolgokat, és tulajdonképpen olyasvalamit szeretnék, amivel nem kell robotolni, csak agy nélkül szabom-varrom-szabom-varrom. Vagyis egy méret van, és nem sok variálási lehetőség, mert az csak az időmet viszi el. Márpedig most galád módon az a célom, hogy minél gyorsabban minél használhatóbb tárgyakat varrjak a meglévő textiljeimből. Ezért esett a választásom végül is a válltáskákra. Semmi extra, csak egy szatyorszerű, vállra akasztható tartó. Amolyan "felkapom, és megyek" darab. Kislányoknak, kisfiúknak, nőknek, férfiaknak. Mindenki arra használja majd, amire szeretné.
Az első, kísérleti példány egy zsiráfos anyagból született, amit még az unokahúgomnak vettem. Kis ruha lett belőle, hordta is sokáig. Most már táska. :o) Van még belőle, úgyhogy majd más összeállításban is szerepel.
Ezekkel a kis tatyókkal nem tervezek olyan ütemben haladni, mint a babákkal, de megpróbálok igyekezni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése