2012. március 20., kedd

Stockholm

Régi képeimet nézegetve bukkantam rá erre a fotóra. Még akkor készült, amikor Petit vártam, és tíz napot Stockholmban töltöttünk. Fantasztikus élményekkel gazdagodtam, és azóta visszavágyom ebbe a városba. Szerelem elsőre! A hangulat, az életérzés, a színek, a fények, a sirályok, a víz, a hajók meg minden élénken él az emlékezetemben, annyira megfogott. Az utcákon sétálgatva rengeteg szép és ízléses kirakattal találkoztam, többek között a képen megörökítettel is, bár a fotó nem túl jó. Csupán azért fényképeztem le, hogy megmaradjon az ihlet, ami akkor fogott el, amikor ezeket az édes kerámia manókat megláttam. Rögtön tudtam, hogy át fogom értelmezni. Valahogy úgy lesz ez, mint az absztrakt festők modelljei és képei közötti kapcsolat: nem valószínű, hogy hasonlít majd, de emlékeztetni fog néhány porcikájában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése