2012. február 16., csütörtök

Lilaruhás nő

Akarom mondani, lila ruhás manó. Szeretem Szinyei festményét, de nem tőle kaptam ihletet. Csak valami lilát akartam alkotni. Nos, ez olyannyira lila lett, hogy fel kellett dobnom valami más színnel. Viszonylag sokat tanakodtam, mi legyen ez a szín. A szivárvány minden tagján elgondolkodtam, hogyan festene a lila mellett? Emellett a NAGYON lila mellett. Több napig sínylődött szegény manó befejezetlenül az asztalomon, mert valahogy egyik sem illett nekem, míg végül döntöttem, és ezt a pávakéket társítottam hozzá. Fura páros, és amilyen sokat tétováztam, annyira egyszerű lett. A bojtja kicsit kicsi lett, de mivel csíkos, nem annyira észrevehetetlen.
Ezt a "gömböc baba" névre hallgató figurát le fogom kicsinyíteni, mert ez már túl nagynak bizonyul ehhez a formához. Nem lesz olyan pici, mint az alvó manó, aminek egyébként ez a kétszerese, csak annak a másfélszerese. Megint követhetetlen vagyok? :D A lényeg, hogy ez a kifutó darab, ezért ha valakinek tetszik, érdemes lecsapni rá, mert ekkora nem lesz több!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése