2012. február 16., csütörtök

Kakukktojás

Most ő az egyik kedvencem. Nagyon szeretem ezt a csíkos, barna plüsst, mert igen finom tapintású - plüss és plüss között is vannak nagy különbségek -, és ami a képen egyáltalán nem látszik, az a selymes fénye. Gyönyörű! Először csupa zöld gombbal akartam dekorálni, ráadásul szív alakban (!!!), aztán be kellett látnom, hogy az csöppet sem illett volna ehhez a kis pindurkához. Lecsökkentettem tehát a gombok számát háromra, majd föl négyre, mert a három meg olyan unalmas, annak ellenére, hogy jól mutat. Az alsó három maradt zöld az eredeti elképzelésemhez híven, de azt az egy fölsőt pávakék csíkosnak húztam be. A kék és a zöld szeretik egymást. Ez a kék és ez a zöld különösen! :o) A barnával egyenesen isteni! Nekem legalábbis... A négy gomb elhelyezkedése miatt leginkább egy virágos növény jut eszembe a díszről. Hogy ellensúlyozzam a kék csíkokat, hasonló bojtot kapott a sapkája végére. Az első körben nyakába kötött farkasfogat viszont lecseréltem, mert az a vadító neonzöld nem illett ide. Kék lett tehát ez is. Most már nem a csíkos gomb a kakukktojás, hanem a három zöld. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése