2012. február 15., szerda

Erről-arról...

Visszatérésről...
Újra itt van... No, nem a nagy csapat! Csak én. :o) Már jó ideje nem írtam új bejegyzést, pedig születtek ám babák szép számmal. Dunát rekeszteni egyelőre nem tudok velük, de ha továbbra is ennyi tervemet valósítom meg, akkor talán sikerül legalább a készletet feltöltenem. Mindjárt mutatom az új babákat! :o)

Ünnepekről...
A karácsonyi időszakban engem is utolértek a megrendelések, bevallom, nagy meglepetésemre. Nem hittem, hogy ennyien ismeritek és szeretitek a babáimat. Köszönöm mindazoknak, akik vásároltak tőlem, és azoknak is, akik csupán egy-egy szép megjegyzéssel illették a munkáimat. Ez mindig nagyon jól esik, és több önbizalmat ad a jövőre nézve is.

Születésnapról...
Lassan egy éves lesz a blogom (március végén), ezért hamarosan szeretnék majd játékot is hirdetni. Azt még nem tudom, milyen jellegű lesz, mert nem vagyok igazán jártas e téren, de egy biztos: a szerencsés nyertes hazavihet ajándékba egy puer et puella babát! :o) 

Pöttyökről...
Az utóbbi hónapokban látom, nagy divat a gombékszer. Mindenki ilyet készít, mindenki ilyet akar - én is. :o) Már egy ideje kutatok utána, hogyan készülnek ezek a behúzott gombok, hol lehet gombbehúzót és gombprést vásárolni. Meg is találtam, és 2011 szeptember elején meg is vettem! Először csak bevontam mindenféle textilekkel a gombokat, leginkább pamutvászonnal, de ugyanahhoz a problémához lyukadtam ki, amiért elhagytam a pamutvásznaimat: túl sok nekem a minta és a szín, túl sok a variálási lehetőség, és ez megőrjít. Sokan ezt most furcsállhatjátok, de így van. Én egyszerű ember vagyok, és az egyszerűséget szeretem. Majdnem mindenben. Nem is készítettem több, pamutvászonnal bevont gombot... Meg aztán ott lebegett a nagy kérdés: Mi lesz a sorsuk? Ékszert nem akarok belőle, mert azokkal tényleg Dunát lehet rekeszteni, meg nem is igazán vonz már az ékszerkészítés. Bár elismerem, nagyon szépek, és rég letettem a voksomat Judit mellett (örök rajongója leszek, azt hiszem :o)), én mégis a varrásnál, azon belül is a játékokkal maradok. Kicsit hanyagoltam a témát, mert kifogytam az ötletekből, mire is lehet jó egy gomb, ha nem a ruhán csücsül. Aztán nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy olyan szépek, kerekek, ezért megpróbáltam pólóanyaggal, majd bébiplüssel is bevonni a gombokat. Az ötlet onnan jött, hogy szükségem lett volna nagy pöttyös bébiplüssre vagy polárra. Mivel nem volt nekem, és sehol nem is találtam, pláne nem többféle színben, kipróbáltam, rá lehet-e varrni a bevont gombot a kész babára. És rá lehetett! Azóta tulajdonképpen megállás nélkül pöttyözök, másban nem is tudok gondolkodni... A pöttyökkel való díszítést is lehet variálni a végtelenségig, mégsem érzem, hogy az őrület szélén állnék... Azt hiszem, ezzel még egy felismerhető jegye lett a babáimnak, és ennek most nagyon örülök! :D

 Na, melyik az a kettő, amit már mutattam nektek? :o)

2 megjegyzés: