2012. február 16., csütörtök

Csillagbaba új köntösben

Már találkozhattatok egyszer a csillagbabával, amikor debütált, és egy játékot is indítottam ennek kapcsán. Gondban voltam ugyanis, hogy legyenek-e végtagjai vagy sem, kell-e még rá valami, jó-e ez így, és egyáltalán, a véleményeteket vártam vele kapcsolatban. Utólag is köszönöm mindenkinek. Ennek már több hónapja, és a csillagbabát félre is tettem, mert hiába kaptam nagyszerű ötleteket, mégsem éreztem úgy, hogy változtatnom kéne rajta. Egyben azért biztos voltam: hogy az apró csengettyűket elhagyom, mert nagyon veszélyesek! Bár illettek a finom hangjukkal a babához, egy IGAZI baba simán leszedhetné őket, ha nagyon akarná... Marcsi kislányainak, remélem, nem esett bajuk!
Az utóbbi hetekben kezembe került a szabásminta, és elhatároztam, addig találgatom, mi illene hozzá, míg meg nem találom a megoldást. A csengettyű kérdés hamar ki lett pipálva, mert egyszerű bojtokra cseréltem őket. Ezután már simán jött a pöttyözés, úgyis mindent elözönlöttek már a pöttyök! Ugyanolyan színűek, mint a bojtok. Kellemes, pasztell színű lett az egész, és ezt a hangulatot Peti műanyag kiskanalai ihlették. Készítettem róluk fotót, de már sajnos, nincs meg, azt hittem, nem  fog kelleni. Máskor talán megmutatom, ha nem felejtem el... Addig itt a baba! :o)

4 megjegyzés:

  1. Igazán tündéri lett, és így már bababarát is :) Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. A mi "Ős-Csillagbabánk" jól van, és a lányaim is, köszönöm szépen. :)
    Az összes csengettyű megvan még, jelentem alásan. :D
    Frida ágyikójának őrzője, néha hallom éjjel, amikor meglöki, és csilingel. :)
    Frida már 3 és fél éves, így eszébe sem jutott, hogy leszerelje a csengőket.

    Ez az új Csillagbaba egyszerűen gyönyörű!!!
    A bojtok is, és a színek is!
    Ügyes vagy!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, aranyos vagy! Kellemes lehet hallani a csengettyűket éjszaka. :o)

    VálaszTörlés