2012. február 15., szerda

Baba szappan

Akkor jöjjenek az új babák! :o)
Az első, amit mutatok, sajnos, már nincs meg, mert kezdettől fogva unokahúgomnak szántam karácsonyi ajándékba. Abban állapodtunk meg még ősszel, hogy valamilyen baba legyen, mindenképpen világoskék színű, mert most az a szívszerelem. Megbeszéltük, hogy mire áll a fa, addigra elfelejti a "rendelést". Gondolom, számolta a napokat, mikor lesz már 25-e. És hogy melyik illene egy bájos, talpraesett, csibész, hétéves kislányhoz? Választásom a manóbabára esett, mert tökéletes a mérete, hipp-hopp elkészül, annyira egyszerű kis formája van, és talán ez a kedvencem. Amikor kiszabtam a testét ebből a gyönyörű, égszínkék plüssből, már este volt, és a pöttyöket már nem volt időm kigondolni. Az esti fürdetéskor megláttam a Baba szappant a kád szélén, és tudtam, hogy ez az! Olyan babás lesz, mégis nagy-kislányos. :o) Hogy tetszik? Fanni imádja, még le is rajzolta nekem a születésnapomra! Elnevezte Pötyinek, mert olyan sok rajta a pötty. Javasoltam, legyen Gizella (imádom a nem szokványos neveket a babáim részére), de elvetette az ötletemet, bár tény, hogy a Pötyi jobban illik hozzá. Külön szeretem benne, hogy a bojt és a sál borzos anyagból van, ezért még téliesebb hangulata van, nem csak a színe miatt. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése