2011. november 13., vasárnap

Névadó

Még régebben találtam egy édes kis babukát egy hálózsák-félében, amit el is felejtettem, és most újra megtaláltam. Illik vagy sem, én bizony megvarrom! Persze amolyan puer et puella stílusban. :D Egy gondom van csak: mi legyen a neve? Mert ugyebár van már alvó manóm, manóbabám, kis manóm, nagy manóm, gömböc manóm... (Tisztára Gombóc Artúr!) Arra gondoltam, hogy lehetne bundás manó, de arról mindenkinek a bundás kenyér jut majd az eszébe. Aztán jött a zsákos manó, de az meg a zsákos Frodóra emlékeztet. Szóval most tanácstalan vagyok. Van valami ötletetek?


13 megjegyzés:

  1. Zsákmanó?

    Vagy zsák-manó?

    (Az mégsem olyan Frodós...) :-)))

    VálaszTörlés
  2. Hmmm... A zsák és a bundás szavakat szeretném száműzni. Azért köszi! :o)

    VálaszTörlés
  3. Aranyos, de abból nem derül ki, hogy bele lehet bújtatni. Bár az eredeti neve is ez...

    VálaszTörlés
  4. Hehe, ez a gubó-manó jó! :)

    VálaszTörlés
  5. Na, ez tetszik! Köszi, Marcsi! Azt még eldöntöm, hogyan írom majd le... Inkább kötőjel nélkül. Gubó manó. De cuki! Már csak meg kell terveznem és megvarrnom. :o)

    VálaszTörlés
  6. :)
    Kíváncsian várom!

    Még nem mondtam, hogy Frida Csillagbabát fog kérni a Télapótól!!! :D:D:D:D
    ((itt lapul ugyebár a szekrény zugában))

    VálaszTörlés
  7. Én is! Remélem, jut majd időm a napokban erre is.

    VálaszTörlés
  8. Nézd csak, valaki már meg is csinálta: http://meska.hu/ProductView/index/307512
    :(

    VálaszTörlés
  9. Igen, sajnos láttam én is. Tudod, Mici, már az akkori bejegyzésed alkalmával is átéreztem a problémádat, de most teljes mértékben. És épp azért, mert ez a baba nem az én tervem, a tiéd pedig az volt! Ha én mérgelődöm, te tombolhattál... :O Egy e-mailben említettem a készítőnek, hogy lám, ő gyorsabb volt, mint én... Válaszként egy kérdést kaptam: "Miért, te is szeretnél ilyen babát varrni?" Úgy gondoltam, nem húzom föl magam, nem érdemes. Az enyém szebb lesz, olyan "Zsófis". :o))) És gazdára talál majd a sok testvérével együtt. Apropó, az angyalkádat (is) IMÁDOM!!!

    VálaszTörlés
  10. Ezen a kolleginán már csak mosolygok. Te is tégy így, a vita vele teljesen elvetélt küzdelem, ugyanis fogalma sincs róla, hogy mit csinál. Vagy szándékosan játssza a hülyét. Látatlanban is megmondom, sőt nyakamat teszem rá, hogy a te Gubómanód és az övé ég és föld lesz.
    Tudom, hogy kell néha kilengeni, és megvalósítani olyasmit, ami másé, nekem is szükségem van erre olykor. Várom a Zsófis góbócskát. :)

    VálaszTörlés
  11. Állítása szerint ő nem is tudott a bejegyzésemről. No persze... Én meg az orosz cár vagyok, jó reggelt! Nem is idegesítettem magam ezen. Ha valakinek eddig terjed a képzelete, azt csak sajnálni tudom, mert ezáltal nagyon sok jóból kimarad. Nem kenyerem "lopni" a másét, de ezt muszáj megvarrnom. Valamikor... :o)

    VálaszTörlés