2011. október 10., hétfő

Nem tétlenkedem

...csak pihenőt tartok. A hibás a KRESZ vizsga, amire készülök, meg a takarékon lévő energiáim. A csöndes pihenő közben arra jutottam, hogy a mindenféle textiljeimet négyzetekre szabdalom, ezekből lesznek a babatakarók. A rózsaszín doboz az első. Nagy falat ez az előkészület, de nekem megéri, mert jobban elférnek majd a holmijaim a szekrényben, másrészt, ha egy babatakarót szeretnék varrni, csak kiválasztom a színeket, és mehet is a munka! :o) Esetleg lenne jelentkező a leeső anyagdarabokra? Szívesen odaadom...

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de ügyes vagy! Sokszor elhatároztam, hogy kiszabok jó nagy adagokat, de sosem valósult meg. Szerintem a szabás a legunalmasabb fázis :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, szerintem is, de most valamiért mégis nagyon nagy örömet okoz! :o) Hasznos is, jó is!

    VálaszTörlés