2011. szeptember 14., szerda

Rózsaszín csíkos nagy manó

Elkészültem egy újabb nagy manóval. Ezúttal lányos színeket választottam, amúgy is ez az egyik kedvenc plüssöm. A ruháját három yo-yo technikával varrt virág díszíti, közepükön egy-egy pici filc golyóval. A baba lába és a sapka pompomja ugyanabból a lila anyagból van, akárcsak az egyik virág. A zöld csíkostól annyiban tér el, hogy ennek rövidebb az overallja a lába és a karja végein is. Nem tudom, miért sikerült így, pedig ugyanazt a szabásmintámat használtam.
Kis változtatást fogok eszközölni ennél a modellnél. Legközelebb valószínűleg ruhája lesz meg öve. Talán fonal haja. De jut eszembe, akkor már nem is manó lesz, hanem egy kis hölgyemény. :o)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves és vidám ez a manód is. Biztos puha és ölelnivaló. Aranyos!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Érdekes, a Meskán hirtelenjében hárman is bejelölték kedvencnek, szinte abban a percben, ahogy feltöltöttem. :o) Pedig azt hittem, nem fog tetszeni senkinek... Bár a zöld csíkos párjával hasonlóképp történt, nagyon hamar lett gazdája is. :o)))

    VálaszTörlés