2011. szeptember 25., vasárnap

Ki nyerte a csillagbabát?

Tegnap véget ért nálam a játék. Nagyon köszönöm mindenkinek, aki részt vett benne, és a hírét vitte. Végül úgy döntöttem, hogy marad a régiben. Több mindenkit megkérdeztem, hogy kell-e rá még valami, és a többség amellett szavazott, hogy így van kész. Ennek örültem, de azért van egy ötlet, Micié, ami nagyon megtetszett. Egy kis pelerin a nyakába. Talán nem ugyanarra gondolunk, de van a fejemben egy kép, aztán ha lesz egy pici időm, kipróbálom. A csillagbabát más színekben is tervezem elkészíteni.
És most következzék a szerencsés nyertes, aki nem más, mint...

frihanna

Gratulálok neked! Kérnék tőled egy postacímet a pueretpuella1@gmail.com e-mailre, ahova küldhetem. Remélem, örömöt szereztem. :o) 
Lesz majd még játék, úgyhogy mások se csüggedjenek!
Peti kisfiam párnás kezecskéivel húzta ki a frihanna nevével ellátott cetlit:

5 megjegyzés: