2011. szeptember 12., hétfő

Pöttyös manóbaba

Ez a nyár is eltelt... Szinte minden hétvégén történt valami, ami miatt nem tudtam belekezdeni a varrásba vagy nem akartam, mert időhiány miatt nem láttam értelmét. Én úgy szeretek alkotni, hogy ha elkezdem, be is fejezem. (Bár ennek ellenére még mindig van egy-két játékom, ami félkészen vár a szekrényemben. :o/ De azért igyekszem...) Most már kánikula sincs, itthon vagyunk, időm és talán energiám is van ennyi pihenés után.
Varrtam hát egy még kicsit nyári hangulatú manóbabát. Az anyaga termo (polár), és már évekkel ezelőtt volt, hogy egy Budapest belvárosában lévő turkálóban szemet vetettem rá. Emlékszem, először beleraktam a kosaramba, mert még nem voltam benne biztos, hogy kell-e. Aztán csak nem akart visszaugrani a ládába, a többi gyereksál közé. Akkor íziben lettek belőle csecsemőjátékok, mindenféle kisállat. A maradék anyag pedig évek óta várja, hogy újjászülessen. Ezek a nagy pöttyök látványosak, tehát csakis közepes vagy nagyobb méretű baba jöhetett szóba, kicsin nyilván nem mutatna ilyen jól. Gondolkodtam, milyen színű pompom és sál kerüljön rá. Állandóan a lányosak felé kanyarodtam, talán mert kislányt szeretnék Peti mellé. :o) Aztán határozottan inkább a fiúsabb vonalra szavaztam, mert szerintem több a lányoknak illő figurám, hát legyen jó a kis hapsiknak is! Így született meg tehát ő:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése