2011. szeptember 17., szombat

Csillagbaba és játék

Ez a csillagbaba már régóta motoszkál a fejemben, és egészen eddig egy papírfecnire firkantva várta, hogy életre keljen. Első ránézésre inkább egy napocskának tűnik, de ragaszkodom a csillagbaba névhez. Terveim szerint több színben is elkészítem majd. A teste talán más alakú és méretű lesz, és esetleg kap valami masnit a nyakába... Szívesen venném, ha írnátok egy-két ötletet azzal kapcsolatban, hogy ti mit alakítanátok rajta, illetve mivel egészítenétek ki, mert most kicsit elakadtam. A kis csengettyűk ötlete egészen friss, csak a baba elkészültekor született meg az agyamban. Finom hangjuk együttese kellemesen cseng. Nagyon szeretem. Kisgyermekeknek szánom, és a fején, a sapkáján van a hangsúly, ezért nincs a figyelmet magára vonó teste, csak egy csepp alak. Ez valahogy mégis hiányérzetet kelt bennem, ezért is kérem a segítségeteket.

Azok között, akik megírják véleményüket és megosztják velem gondolataikat ezzel kapcsolatban, kisorsolok egy már új kinézetű csillagbabát választható színben. :o))) Ezentúl nagyon megköszönöm, ha szóltok másnak is a játékról.

Játék kezdete: 2010. szeptember 17., 13:00 óra
Játék vége: 2010. szeptember 24., 20:00 óra

22 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem nagyon-nagyon megtetszett elsőre. Szerintem pici gyereknek pont jó, de egy nagyobbacska gyermek már lehet, hogy hiányolná a végtagokat (itt a lányomból indultam ki :-)
    Nagyon aranyos lett! :-)
    Andi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. :o) Te vagy az első esélyes...

    VálaszTörlés
  3. De aranyos! Én esetleg kezeket adnék neki, a lábacskát nem feltétlenül hiányolnám. Lehetne olyan, mint a manóbabáid! Igazán édes!
    Ági

    VálaszTörlés
  4. Ja, és kitettem a kis képet az oldalsávomba, viszem a híredet! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki! :-) Én is kicsit hiányolom a végtagokat,de egy ugyan olyan színű csillag köldök még murissá is tenné. :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, jó ez a pofika, amit mostanában készítesz, olyan bájos, kedves, szeretem :) Szép ez a forma is, nekem nem hiányzik a karja, talán mintás (pöttyös) anyagból készíteném a testét, vagy a csillagot. Viszont, ha egészen kicsiknek szánod, ez a sok csengőcske veszélyes, akármilyen erősen rávarrod, simán leeszik róla.

    VálaszTörlés
  7. Nekem oldalnézetben tetszik nagyon. :) Hiányolni én sem hiányolok semmit róla, esetleg ha már csillag, miért ne lehetne üstökös, egy kis bővülő ruhácskával, ami voltaképp egy morzsolgatható rongyi lenne, és lóghatna alóla két zsinóron két lábikó. Egészen picurkák biztosan örömmel fogdosnák úgy is, de akkor ahogy Aledi is írja, a csengettyűk, gyöngyöcskék, és minden apró, leszedhető darab tabu.

    VálaszTörlés
  8. Ó, köszi, lányok! Elárulom, hogy én nem szívesen adnék neki végtagokat.

    Ági: nagyon kedves tőled, bár elég lett volna egy bejegyzésben megemlíteni...

    Melinda: Én is gondoltam a pocakjára valamit...

    Adél: a gyengém a pasztell színek... Igen, a csengőcskék miatt csakis 3 év feletti gyerekeknek szánom. Petinek van egy ajtókitámasztó fa katicabogara, amit férjem szerint már a kezébe adhatunk. Kár volt, mert az volt az első dolga, hogy kioperálta a csápját, ami baromi erősen volt beleragasztva, nem is értem, hogy tudta kiszedni!!! :D

    Mici: nekem hátulról tetszik legjobban. A bővülő ruhácska ötlete nagyon tetszik, köszönöm. Lehet, hogy lesz belőle valami. És hát igen, akkor a lábak sem jöhetnek szóba.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon aranyos, mint az összes "gyermeked" :D

    Nekem az ugrott be, hogy hímezhetnél a testre végtagokat.
    Akkor lennének, és mégsem. :):):):):)

    Olyan kis jelzés-értékűre gongolok, egy-egy vonal. Pl. összekulcsolhatná a pocakja előtt a kezeit. :)
    Na, mit szólsz? :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon aranyos így is, de a pocak előtt összekulcsolt kezek tényleg nagyon jól néznének ki hozzá!
    Még az jutott eszembe, hogy ha a csengettyűk helyett kis pompomok lennének, akkor kisebb gyerekeknek is adható lenne. Vagy azt is leehetik róla?

    VálaszTörlés
  11. Frihanna és napos! Köszönöm az ötleteket. A hímzett karokkal úgy vagyok, hogy nem a kedvenceim. Szeretem, ha igaziból van neki... De én most mégsem teszek rá sehogyan sem. A pompomokon én is gondolkodtam, mert először gyöngyöket tettem volna rá, aztán jutott eszembe a csengettyű. Ez szerelem első hallásra! :o)

    VálaszTörlés
  12. Szia! Nekem nagyon tetszik! Az én ötletem a következő: két kis kezecske, az egyikben egy napocska, a másikban egy holdacska. Ekkor teljes az égbolt, de a csillagocska a főszereplő:))
    Csak egy kósza ötlet volt:)))

    VálaszTörlés
  13. Ez nagyon édes!!!
    Szerintem lyukaszd ki a hasát és máris kész a csörgő, amivel kis Katám biztos szívesen játszana :)
    a csörgőket anyagon belülre kellene tenni

    VálaszTörlés
  14. Nekem nagyon tetszik!Talán ha lenne két kis kezecskéje....

    Kitettelek a blogomba,az oldalsávba.

    VálaszTörlés
  15. Köszi, lányok!
    Moncsi, aranyos ötlet! :o)
    inga, a lyukas hasú csörgő régi tervem... ;o)
    Kata, neked külön köszönet, hogy hirdeted! :D

    VálaszTörlés
  16. Nagyon aranyos!Én is szeretném!:)
    Szerintem úgy jó,ahogy van!:)

    VálaszTörlés
  17. !szia!
    én is itt vagyok!
    alakítani?? hm...8 és fél hónapos kisfiamra gondolva a testére lógó csomózott végű "zsinórokat" tennék, imádja harapdálni, ujjacskáival "bögyörészik" vele....ja és valami "zörgő" hangú harapdálható anyag is jöhet...:-D
    a sapija szuper.....nem is jut az eszembe semmi újdonság azzal kapcsolatban!

    szép napot!

    Éva

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. ja és eddig nekünk semmi olyan problémánk sem volt, hogy "leharapta" volna a dolgokról a lógó dolgokat! :-)csörgőt is vett már szájába, ha erősen oda van varrva nincs gond, hiszen gondolom azért a szülő felügyel arra h mit vesz szájába s mennyi ideig hagyja h játsszon vele a gyerek....

    pusz

    VálaszTörlés
  19. Éva, köszönöm az ötleteket! Én is tanító néni vagyok... :o) Kornél kisfiad tüneményes!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Szerintem tökéletes a teste. Hagy így :)
    A színválaszték és a csengők jó öltet :)
    Szerintem nem kell masni a nyakába.
    Nekem nagyon tetszik így ahogy van, a lánykám is tuti örülne neki :)
    Kiteszem a játékot a blog oldalsávjába.

    VálaszTörlés
  21. Lilang, köszönöm! Én is azt hiszem, hogy most már így marad... Persze, a sok kapott ötlet közül van egy, amit talán majd kipróbálok. :o)

    VálaszTörlés