2011. augusztus 1., hétfő

Új játékok

Egy hetet töltöttem szüleimnél Baján. Ez idő alatt sokat pihentem és varrtam. Született egy manóbaba (sajnos, nincs a kollázsban, mert elfelejtettem lefényképezni), egy fehér virágbaba (ez sem, mert ezt is...) és még kettő, három kis alvó manó és egy kis manó. A képek rossz minőségűek, mert kapkodtam, nehogy megázzak a "jó nyári" napsütésben, és a háttér sem megfelelő, azért látszik valami...
Most félkészen vár egy virágbaba és egy alvó manó, illetve rendelésre készül egy kicsinyített alvó manó. Mutatom majd ezeket is.
Ha a tatabányai és a komáromi vásár lezajlott, az említett játékok megvásárolhatóak lesznek szeptember 19-től. :o) Addig is szeretnék alkotni, meglátom, mennyi időm marad a "nyári" zsongás mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése