2011. július 25., hétfő

Kedvencek

Frihanna egy kis játékra hívott, ezúton is köszönöm. :o) 
Ennek keretében össze kell gyűjteni gyermekkori kedvenc ételeinket, süteményeinket. Szabály tulajdonképpen nincs, annyi ételt sorolunk fel, amennyit szeretnénk. 5 másik blogot hívhatunk meg a játékra.
  
Az én kedvenc ételeim kiskoromból:
 - bajai halászlé (pontyból, tésztával) /Baján születtem, és ott éltem 6 éves koromig/
- kapros-túrós rétes
- málnaszörp

Ez a lista a mai napig nagyjából változatlan. :o)))

Akiknek szeretném a stafétát átadni:
Aledi 
Fércművek

4 megjegyzés:

  1. Már sok helyen olvastam és nyaltam a szám szélét, úgyhogy hamarosan én is írok. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy játszottál! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy hívtál, aranyos vagy, de pár napja már leírtam a kajákat. :D Már attól is híztam egy kilót, hogy visszagondoltam, de most a te kapros-túrósod újabb kilót tett rám. :D

    VálaszTörlés
  4. Szia Zsozsó, ebből látszik, hogy nem olvasom a saját blogomat :) Gyerekkorom óta a rántott hús a kedvenc ételem :))) Ezzel azért nem villoghatok.

    VálaszTörlés