2011. július 13., szerda

Júliusi karácsony

Peti alszik... Mialatt megsült a tejes-mazsolás kenyér, és megfőtt a szilvás gombóc, én befejeztem a gömböc manómat. Tegnapra terveztem az alkotásnak ezt a szakaszát, de olyan rosszullét fogott el nagyon rövid időn belül, mint amilyet már régen éreztem. Szabályos csata dúlt bennem. Mire rájöttem, hogy nem kellett volna 2 és fél bögrényi friss tehéntejet meginnom, már késő volt, bár legszívesebben egyenest a "Boci, boci..." autóból ittam volna meg. A bácsi mondta is, hogy forraljuk föl, de én mohó voltam. Nagy tejivó vagyok. :o) Ma tettem belőle a kenyérbe is.
S hogy miért karácsony? Mert ez a manó ezüst szálakkal átszőtt műszőrméből készült, ami a karácsonyt juttatja eszembe. Mostanában amúgy is gyakran eszembe jut. Mint nyáron általában. A nagy meleg miatt egy kis hűsre vágyom meg csillogó gömböcskékre. Júliusban mindig rám tör az ünnepi hangulat, és augusztusban ez csak fokozódik. De tényleg! :o)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése