2011. július 15., péntek

FF

Kicsit rendet tettem a fejemben, majd megszületett a végleges ötletem a rendelhető játékaim oldalát illetően. Ha érdekel benneteket, itt találjátok: http://pueretpuella.blogspot.com/p/k-t-l-o-g-u-s.html
Sokat rágódtam, hogy legyen a színekkel. Régebbi megrendelőim közül ugyanis sokan azt hitték, hogy amit a képen látnak, az "szentírás", és csak olyan színben lehet kérni. Hát nem. Ezért döntöttem úgy, hogy fekete-fehérben teszem föl a játéktípusokról a képeket. Új az is, hogy kollázsban látható több szemszögből egy-egy figura. Szerintem ez fontos. Méreteket is megadok majd, meg pótolom a hiányzó részeket, csak most már nagyon fáradt vagyok, annyit szöszmötöltem ezzel... Remélem, azért már látszik az a harmonikus összkép, amit szeretnék összehozni; ami a fejemben (és három napi rendrakás-takarítás után a varrósarkomban is) már megszületett. :o) Ideje volt így 5 év után dűlőre jutni, mit is akarok pontosan... Heuréka! :o)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése