2011. június 26., vasárnap

Mosoly

Korábban úgy gondoltam, hogy kedvenc figuráim az állatok. Mindenféle. Éppen ezért az volt a tervem, hogy megvarrom mindet. Ez tulajdonképpen képtelenség, mert nem tudom mindet megvarrni. Lehetetlennek tűnik... Aztán rá kellett jönnöm, hogy hiába kerülgetem a babákat, hiába hessegetem el mindig a gondolatot, hogy babát készítsek, mégiscsak ők az én nagy kedvenceim. Mégpedig mosollyal. És csillagszemmel. Úgyhogy mostantól leredukálom a repertoáromat olyan figurákra, amelyeknek emberi arca van. Mert arra is rájöttem, hogy nem azért szeretek jobban babát varrni, mint állatot, mert nem szeretem az állatokat (mert imádom és csodálom őket), hanem azért, mert a babáknak kifejező arca van, amit én a legjobban derűsen szeretek. Mosolygósan. Mert ugyebár köztudott, hogy a mosoly egy olyan görbe, ami mindent egyenesbe hoz.


Remélem, nekem is sikerül majd... :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése