2011. június 9., csütörtök

Manóbaba

Ma reggel gondolkodtam, mit is kéne varrnom. Megakadt a szemem a bordós-barnás mintás halvány rózsaszín plüssön. A boltban igen sötét volt, amikor ezt a méterárut kiválasztottam, és ez megmagyarázza, miért nem a kedvencem annak ellenére, hogy nagyon tetszik. Azt hittem ugyanis, hogy barna-fehér; bébi bocinak szántam. Nem nagy a különbség, csak ha jobban megnézzük... Aztán bevillant egy kép: a manóbabám ebből a textilből elkészítve. Neki is láttam, hamar elkészült. Valahogy viszont olyan csupasznak éreztem. Nem volt hozzá illő bojtom, sem szalagom, így aztán a sötétbarna plüssből varrtam neki egy gombócot a feje búbjára, meg egy vastag sálat a nyakába. Előbbit apró, rózsaszínű gyöngyöcskékkel, utóbbit pedig egy rózsaszín, műanyag csillaggal díszítettem. Nekem nagyon tetszik, most ő a kedvencem! :o) (Peti most ébredt föl, megmutatom neki, kíváncsi vagyok, hogy fogadja majd...)

2 megjegyzés:

  1. Jaj, már néztem a Meskán. Tündéri, imádnivaló, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Óóó, nagyon köszönöm. Én is bele vagyok szerelmesedve. Peti is. Csak nem engedem, hogy összenyálazza. De úgy ölelgeti, mintha legalábbis a kishúga volna. :o)

    VálaszTörlés