2011. június 15., szerda

Eredményhirdetés!

Lezárult nyereményjátékom. Kicsit azonban el vagyok keseredve, mert több jelentkezőre számítottam. Ráadásul akik jelezték nyerési szándékukat, mind vagy a lovacskát, vagy a csikóhalat szerették volna. Ezek szerint a lovacskát rezeda, a csikóhalat pedig Monessa nyerte! Gratulálok nektek! Kérlek Benneteket, hogy írjatok a pueretpuella1@gmail.com címre egy levelet, melyben megadjátok neveteket és címeteket, ahova majd a kis csomagot küldhetem. Köszönöm, hogy velem játszottatok!
Most már arra gondolok, milyen nagy örömöt szerzek majd az itthon maradt nyolc állatkámmal azoknak is, akiknek elajándékozom őket. :o) (Talán a helyi oviban landolnak...)

5 megjegyzés:

  1. én a békakirályt szerettem volna, írtam is levelet 7.-én, ezek szerint nem kaptad meg :(
    pedig én is gmailes vagyok

    VálaszTörlés
  2. El se hiszem hogy nyertem!!! :)))) Még egyszer köszi a lehetőséget! :)))

    VálaszTörlés
  3. Na tessék, erről lemaradtam! De mostantól figyelek! :) Nagyon aranyosak a manóbabáid!
    Üdv: Ági

    VálaszTörlés
  4. Édesek a babócáid, és látom, hogy nagyon kedves módon nem csak állandó olvasóm lettél, hanem kitetted a blogtalis logót is. Nagyon köszönöm ! Esetleg számíthatunk rád is a talin ? Ha igen, küldj egy emailt, lécci. Puszi Gina

    VálaszTörlés
  5. Kedves Gina!

    Nagyon köszönöm! Nagyon szeretnék menni, de még nem tudom, hogy meg tudom-e oldani. Ha igen, mindenképp jelentkezem!!!

    Szép napot!

    Zsófi

    VálaszTörlés