2011. április 17., vasárnap

Kilenc nap szünet

Újra itt vagyok, de nagyon elmaradtam. Mindennel. A bejegyzésekkel, a varrással, a képekkel... Viszont Dabronyban pihentem kisfiammal és férjem anyukájával (utálom azt a szót, hogy anyós, mert őt a legkevésbé sem érzem annak, hanem második anyukámnak) ill. apukájával náluk, kilenc napig. Nagyon jó volt, és persze a férjem, Szabi is velünk volt a hétköznapokat keretező hétvégi napokon. Gondolkodtam, hogy vigyek-e varrnivalót, de aztán úgy döntöttem, inkább élvezem a "szabad" órákat, amikor nem kell anyukának lennem (csak a szemem sarkából :o)), mert Kati néni Petivel van. Ezalatt én rengeteget mosogattam, mert azt imádok! Érdekes, az legalább annyira feltölt, mint a varrás. 
Rengeteg élményben volt részünk, szép volt, jó volt, és nagyon kár, hogy elmúlt... 
Most viszont alig várom, hogy újra a varrógéphez üljek, és alkossak. Sajnos, a nyuszikkal elmaradtam, így azok már nem készülnek el húsvétra, mint ahogy terveztem, de remélem, így is gazdára találnak majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése